søndag den 4. april 2010

Den dag jeg har penge...


Jeg er fuldstændig solgt i disse fine lamper. Kan næsten ikke vælge hvilken en af dem jeg synes bedst om... og bare hør, det bliver endnu sværere at vælge. Present Time som er brandet bag disse fine sager, har designet en hel masse nye og spændende lamper. Deres sub-brand Letitmotiv byder på mange spændende og anderledes designs.

1. Jeg synes denne lampe har et snært af PH´s "koglen". meget fin og elegant.
2. Det har længe været et hit med "fatningslampen" og en farvet ledning. Jeg synes denne lampe skiller sig rigtig meget ud og og har et eksklusivt look.
3.Lounge lampen er den helt rette til hyggehjørnet.Lampen er designet således at den giver det helt rigtige intense lys.
4. The Big Bundle lampe er den ideelle spisebordslampe hvis man gerne vil give et kedeligt spisebord et lækkert pift. Jeg er solgt - det må være vinderen.
De findes allesammen her www.presenttime.com. Men pas på man kan hurtig blive meget fattig.God shoppelyst.

Ha´en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar