lørdag den 8. maj 2010

Enkle fif og klar til sommer...


Jeg skal snart på jagt efter nye sager til min lille altan. Tror den er 5 m2 og hvor går man hen for at få idéer til små rum?.... IKEA selvfølgelig. Jeg har fundet en masse ting som vil skabe den perfekte hygge til de dejlige solskinsdage og lune sommeraftener. Kan næsten ikke vente til solen begynder at titte rigtig frem.
Jeg faldt tilfældigvis over disse nyheder hos IKEA.

Et enkelt rundt cafébord i hvid. et par enkle Taburetter som kan fås i forskellige farver.
Derudover kunne jeg godt tænke mig et par altanskjulere til små blomster. Jeg synes traditionelle altankasser er ret kedelige. 
Derfor faldt jeg tilfældigvis over de her altanpotteskjulere. De kan hænge sammen eller hver for sig.

priser:
Cafébord 299 kr.
Taburet 69 kr.
Altanskjuler 59 kr.
Blomster 15 kr.

Ha´en dejlig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar